torsdag 17 december 2015

vad som hänt och ska hända.

Kommer inte ens ihåg när jag skrev senast. Har halvt levt i en dimma de senaste tre veckorna under vfu-perioden. Det har gått så jävla fort och imorgon är det min sista dag. På söndag åker vi till fjällen med start klockan sju på morgonen och sedan ska det åkas i en vecka, samtidigt som vi ska fira jul, min födelsedag och bara umgås tillsammans i en stuga med åtta andra personer. Känner på mig att det kommer bli hur fantastiskt som helst.

Lite såhär har det sett ut den senaste veckan:

1. Fixade la till mig lite för att fira lillasyster i förskott i söndags.
2. En frostig måndagsmorgon på skolan.

3 & 4. Fortsättning på frost.





5. En avslappnade position efter en lång dag i inneskor. Mina fötter pallar inte trycket alltså.

Annars är det följande som snurrar i mitt huvud; saker jag inte förstår just nu: 
- Att det endast är en vecka kvar till julafton.
- Att det är vinter.
- Att det är en vecka och en dag tills jag fyller tjugotre.
- Att det är sista dagen på vfun imorgon.
- Att den vardagen jag haft i tre veckor kommer ersättas av högskolans kala väggar den fjärde januari.
- Att det efter jul endast är ett år kvar av min utbildning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar