lördag 26 december 2015

22 dec - hundfjället och vår middagsdag

Vaknade upp till det här.

Begav oss till Hundfjället som låg tre minuter bort med bil och bestämde oss för att spendera dagen där istället, mest på grund av att backarna i Tandådalen inte var något att hänga i granen.

Sebbe och lillasyster.

Meningen var att jag också skulle åka, men efter den dåliga starten var jag fan livrädd och kände inte alls för det. Åkte istället mellan backarna och sällskapade mamma. Blev bjudna på kaffe av personalen, tog kort på de andra och myste mest runt.

Linus (Mimmis och Pers son), Mimmi och mamma.

Denna dagen var det min, pappas och Sebbes tur att laga mat till gänget. Det var ett jävla sjå i köket, och jag som absolut inte tycker om att laga mat. Men, det löste sig fint och alla var nöjda.

På kvällen kom snön, så jag och Mimmi pälsade på oss och gick en runda runt byn. Himla fint!



Pappa gjorde en snögubbe i frölunda-anda, såklart.

Fin dag med familjerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar