lördag 12 april 2014

tjejkväll & nattprat



Promenaden med bror innan jag körde till halmstad. Mår så bra av det här.

Efter att jag varit uppe i varv hela dagen med städning och annat smällde tröttheten till. Kom även på att jag var ganska hungrig, då jag endast hade fått i mig två mackor på hela dagen. Påväg till halmstad kände jag mig påverkad av något slag och kommer inte ihåg hälften av bilfärden bara för att jag var så jävla hungrig.

Efter tjejkvällen åkte jag hem till S och dumpade av lite packning, och frågade därefter anna om jag kunde komma förbi och prata av mig en stund. Detta resulterade i två timmars prat utanför hennes hus. Fint. Körde hemåt falkenberg igen vid halv två och väl hemma gick jag in till bror som är i sitt esse vid denna tiden. Nu känner jag dock att det är dags att sova. Snart morgon, och imorgon (idag) händer det roliga grejer! Långledigheten är ett faktum när helgen känns för lång och det "bara" är lördag imorgon. BRA GREJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar