lördag 5 april 2014

kursstarts-vecka

Har lite tid över till att andas. Denna veckan har bestått av att slungas in i en ny kurs i skolan, med nya gruppmedlemmar och ny litteratur att sätta sig in i. Tur att jag tycker det är så himla roligt, annars hade jag aldrig tagit mig igenom denna veckan rent psykiskt. Var även ledig igår och passade på att sova ut, packa mina väskor utan att stressa och sedan ta tåget till falkenberg. På bussen in till stan från stationen fick jag ett mejl av min gamla jobbcoach/utbildare och bestämde mig för att hoppa av bussen tidigare för att hälsa på dem. De blev överraskade och glada, släppte allt arbete och satte sig ner med mig för att prata en halvtimma. Så himla fina människor. Lite senare tog jag pappas bil för att köra tillbaka till Halmstad och hämta S, då hans bil har gått sönder. Svängde inom mamma på vägen hem. Drack kaffe och åt pizza, och imorse gick S till vårt konditori och köpte frukost. ÄLSKAR HELG!

Idag känner jag mig grå och lite kass, så jag ska endast dricka kaffe inne hos pappa och lite senare ta mig till rebecca för en promenad och kaffe där med.

:) hoppas ni har en bra helg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar