tisdag 11 september 2012

ger upp, med hoppet i behåll.

Jaha. Nu var det natt och det kliar i ögonen av trötthet. Känner dock att kroppen inte riktigt är där ännu. Hade behövt springa en runda för att bli av med all den energin jag har kvar, men det går ju inte, eftersom min mörkerädsla sträcker sig längre än min rastlöshet. 

Har hunnit med en del sedan jag uppdaterade här tidigare idag. Tittade på en film direkt efter inlägget, städade efter det, körde ner till Li för att lämna nyckeln och hälsa på henne och pudlarna en stund, drack thé och fick lite glass, samtidigt som vi pratade om bra saker. Åkte sedan för att handla, lagade mat och ringde in min bror som också fick lite, gick upp till 7eleven, såg en film och gick en runda med bror för att runda av natten. Ändå är energinivån uppe i taket. Förstår inte detta. 

Fick även ett efterlängtat mail idag, som jag förhoppningsvis kan berätta mer om inom några dagar. Det var precis det som behövdes nu för att jag inte skulle tappa hoppet helt om min framtid. Bara till att vänta, och hoppas på det bästa nu. 

Nu är det dags att parkera mig och datorn i sängen. Måndag har blivit tisdag, men jag är inte tröttare för det. Dock är det dags. Någon gång måste man ju sova. 

1 kommentar:

  1. Ohh effektiv du varit och är man inte trött så somnar man ju ej, men hoppas att du gjorde det sedan då
    kraam

    SvaraRadera