onsdag 12 september 2012

det är en fantastisk dag

Efter att TV:n förstörde min kväll igår, genom att den enda kanalen jag kollar på försvann (det är sorgligt att en sådan sak som teknik kan förstöra ens kväll), gick jag och min bror en nattpromenad. Fick en paus från mina tankar, och det var väldigt behövligt. Detta följdes sedan av kaffe, quizkampen och syskonhumor så jag fick ont i magen. Min bror är det bästa som finns när jag har sådana dagar där ingenting vill fungera. Vid halv tre inatt gick jag in till mig och lade mig. Natten har präglats av mardrömmar, vilket inte är något ovanligt tyvärr. Men, ändå lyckades jag på något vis vakna upp med ett bra humör och därför är dagen fantastisk. 

Foto&Redigering: LovisaBengtsson

1 kommentar:

  1. Usscchhha för mardrömmar, samt sådant kan förstöra en hel dag

    Underbart att ha syskon som står en nära

    SvaraRadera