tisdag 31 juli 2012

vila, planer och jobb

Kameran har fått vila några dagar, medan jag har jobbat. Hade en fantastisk dag på jobbet igår, tillsammans med världens bästa kollegor. Idag har jag haft ledigt, och tillbringat min dag med Evelina! Precis som vilken ledig dag som helst. Så himla bra. Det enda jag varit lite missnöjd med idag är vädret, men håller tummarna för att det blir bättre till helgen då jag har min första lediga helg på hela sommaren. Blir lite ovant, så jag vet inte alls hur jag ska spendera den. Vet bara att det kommer bli så bra. Längtar även till hösten för att se vad som väntar mig då. Har lite planer som jag hoppas ska förverkligas! Puss på er.

Foto&Redigering: LovisaBengtsson

1 kommentar:

  1. Ohh vacker bild och hoppas att det blir fint väder på din lediga helg =D

    SvaraRadera