tisdag 24 juli 2012

en jobbig jobbdag.

Har varit iväg och jobbat hela dagen och känt mig så jävla hängig. Knappt orkat lyfta armarna, och bara gått runt och släpat fötterna efter mig. Hatar sådana dagar, då allt man vill är att åka hem och lägga sig. Annars har det gått bra idag. Och när jag kom hem hade pappa gjort mat, och sedan dess har jag och farsgubben suttit ute i trädgården. Pratat om resor, minnen, framtidsplaner, drömmar och mål. Han är så fin. Nu har jag även gjort matlåda tills imorgon då jag jobbar tio timmar, och städat lite här så man slipper göra det imorgon. Ska bara skicka iväg ett mail, sedan är jag fri för att somna. Godnatt på er. (saknar mannen på bilden nedan.)


Foto&Redigering: LovisaBengtsson

1 kommentar:

  1. Ohh så vacker bild och tråkigt att du inte är pigg, men mysigt att sitta ute med pappsen.

    Ja Lysekil är galet fint, det gillade jag skarpt =D
    kramar

    SvaraRadera