torsdag 26 juli 2012

madness fills my heart.

Jag blir galen av all glädje jag känt idag. Att kunna stänga av klockan och ligga kvar en timma extra. Att gå ut till pappa som sitter i trädgården och prata medan jag tar min morgoncigg. Och att sedan ligga där i solen och inte behöva tänka på tiden. Dagen har fortsatt i samma spår, då jag senare bestämde mig för att åka och hälsa på mamma, lillasyster och låtsaspappa i deras stuga i Ätran. En 40-minuters-tur, och sedan var jag långt ute på landet. Spenderade kvällen med att gå runt och fota, mysa med lillasyster och grilla. Satt sedan och pratade med mamma och låtsaspappa tills jag skulle åka. Vilken förjävla fin dag. Vill bara ha mer, men imorgon är det tillbaks till verkligheten igen.













Foto&Redigering: LovisaBengtsson

1 kommentar:

  1. Ohh så vackra kort, samt underbart med en slappardag med inga måsten

    SvaraRadera