lördag 2 april 2016

bf 'n' bff


Påskledigheten ja. Har hängt med Lina, Sebastian och pappa mestadels av tiden. Hela torsdagen var Lina här i Falkenberg. På fredagen åkte jag och Sebastian till hans föräldrar för att äta påskmiddag och på kvällen landade vi i Falkenberg hos pappa, där även Lina tittade förbi en stund för att spela I KNOW. Lördag och det var dags för ännu en påskmiddag, men denna gång hemma hos pappa tillsammans med pappa, Peter, Sebbe och Lina. Spenderade sedan kvällen inne hos mig där jag, S och L spelade hela kvällen. Söndagen kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde förrän klockan sex på kvällen då Lina anlände igen och vi spelade Bingolotto inne hos pappa. Besvikelsen av att vi inte vann ett skit dränktes sedan i vin och shot's på Hermans och Bratt, samt dans hela natten. Därefter sov hon här och på måndagen käkade vi frukost, gick ner till Hermans för att prata med chefen eftersom Linas jacka slarvats bort och åkte sedan ut i skogen för att avsluta påskledigheten med att andas frisk luft och bli orimligt andfådd av att gå en runda i långsamt tempo.

I tisdags var det min första dag på min nya VFU-plats. Nu är fyra av tjugo dagar gjorda. Det börjar kännas som vår ute och jag är ganska glad mestadels av tiden.

Ha en bra lördag, kompisar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar