söndag 13 juli 2014

ett dygn

fredagen är en såndär dag som jag i efterhand undrar hur jag egentligen tog mig igenom.


det som hände:
- körde pappa till jobbet vid kvart över sju
- anlände hos läkaren vid åtta
- tog blodprover, vilket ledde till illamående och yrsel resten av dagen
- med oro i hela kroppen och en känsla av att vara distanserad från världen på grund av yrsel och att se saker i slow motion begav jag mig till jobbet vid tio
- arbetade i sex timmar i den kvavaste luften, yr och med träningsvärken från helvetet i benen (körde benpass med min bror någon dag innan)
- körde hem och bestämde med bror att vi skulle grilla tillsammans på kvällen med hans flickvän
- åkte och handlade vid åtta
- förberedde all mat och åt inte förrän vid halv tio
- drack ett glas vin till maten, satt sedan ute och pratade med paulina och alex i trädgården till tolv
- bestämde oss för att sätta på en film som var 2 h och 26 minuter - höll mig vaken igenom hela
- när klockan var halv tre och jag nästan varit uppe ett dygn var filmen slut och jag gick och lade mig, somnade vid tre.



en kan säga att det var en fullspäckad dag. förstår inte hur jag orkade, hah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar