lördag 19 juli 2014

en typisk vecka

I veckan har det jobbats, och tränats tillsammans med bror.

I torsdags körde jag och alex ett benpass, varpå vi gick en halvmil efteråt. Solen brände in kvällen och det var så jävla fint och skönt.

Igår var jag ledig och fick en liten fredagsleverans i form av lite smink, och träningsbyxorna nedan.

- asics <3

Vid fyra-tiden åkte jag och alex och tränade, då jag fick inviga mina fina träningstights. jag fokuserade mycket på rumpa och ben, samt cardio, medan alexander hade ett annat pass upplagt. Tycker mest det är gött att åka dit med någon, köra några övningar tillsammans och sedan se vad som passar en själv. Medan alex körde sina rygg+mag-övningar körde jag 2 km rodd och 15 minuter intensivt på crosstrainern. Blev ordentligt svettigt och gött. På crossen körde jag på 9,5 mets, medan jag i vanliga fall brukar köra 3-4 mets. SÅ det var ordentligt med motstånd, så att säga.

Blablaaah, vem bryr sig egentligen? 

På kvällen kom S hit och vi gjorde oss iordning för att gå ner på stan som raggarna och bilentusiasterna tagit över för helgen. Det är nämligen wheels & wings.  Jag är inte alls, någonstans intresserad av bilarna, men tycker det är fantastiskt med allt folk som samlas av alla slag, och att det faktiskt händer någonting i vår lilla stad. Så - jag, pappa och S gick ner till stan där vi mötte upp alex som gjorde oss sällskap till Harry's. Satt och pratade, tog några öl, ett glas vin och mådde så bra.




- min fina lillfamilj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar