lördag 8 juli 2017

I behov av rekreation.

Hur känns livet nu då? Som att jag vill någon annanstans, få nya perspektiv på min verklighet och förändra invanda mönster. Längtar till semestern och ser fram emot hösten. Hoppas att hösten kan innebära en förändring på jobbet, något nytt och något bättre. Våren har fan varit tuff. Både på ett personligt och yrkesmässigt plan. Förutsättningarna för att prestera har därmed inte varit fördelaktiga. Svårt att gå in på detaljer utan att blotta människor i min närhet, så jag låter det vara där. Allt som behöver sägas är väl att jag helt klart är i behov av semester. Ska bli förjävla fint att ha bror hemma ett tag, att åka till Stockholm i några dagar och sedan endast få vara hemma och se vart dagen tar oss. Dag för dag, timme för timme. Ska göra mitt bästa med att koppla bort jobb och andra åtaganden.

Bara fem dagar kvar på måndag. Just nu handlar allt om att hålla huvudet ovanför vattenytan. Bara överleva dessa fem dagarna.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar