söndag 19 mars 2017

Mars behandlar mig väl.

Vilken panghelg det blev. I fredags efter jobbet hämtade mamma och lillasyster upp mig och vi åkte och tittade på mammas blivande lägenhet. Känns väldigt bra att två av mina bästa människor kommer att bo fem minuter från mig, om bara tre veckor. Fredagskvällen bestod sedan av hockey i sällskap av pappa och Peter. Slutspelet har börjat, vilket betyder hockey varannan dag i några veckor. Himla fint.

På lördagsmorgonen kom mamma och knackade på klockan halv nio med en påse nybakat bröd i handen. Åt frukost ihop och pratade i någon timma. Tänk om varje morgon hade kunnat börja så. Vid halv ett mötte jag upp Frida för att promenera tillsammans med hundarna. Under rundan bestämdes att vi skulle ses och dricka vin på kvällen. Sagt och gjort. Frida kom till mig vid åtta. Vi korkade upp vin, satte oss tillrätta i soffan och pratade fram till klockan slog kvart över tolv. En alldeles utmärkt kväll med en fin vän.




Tack för mig! Hej.    

2 kommentarer:

  1. Så trevligkväll ni haft då, så charmig bild med

    SvaraRadera
  2. Det är en kompis hund, så vi är hundvakt, så härligt <3

    SvaraRadera