tisdag 30 augusti 2016

första veckan på sista terminen samt tre dagar innan

Makalöst fint att få träffa Lina dagligen och blandade känslor inför att ha börjat på sista terminen på högskolan. Det kommer gå i en rasande fart nu. Trots det har jag lovat mig själv att inte dras med i ruset, utan ofta stanna upp och stå still om så bara i några minuter åt gången.


Helgen innan skolstart var världsklass. Fick hänga med Lina hela fredagskvällen. Handlade tillsammans när hon anlände till Falkenberg. Därefter färgade hon mitt hår medan Sebastian fixade maten i form av hamburgare och krispig potatis i ugnen. Åt och tittade på trolleri medan hårfärgen verkade, sedan tog jag en dusch, sköljde ur färgen och kom ut som en ny version av mig själv. Uppgraderad. Älskar förändring!




Lördagen spenderades med min lille familj, samt en snabbvisit hos mamma med familj där vi drack kaffe ute på trappen och pratade en stund. Gick såklart en sväng vid Stafsinge kyrka och hälsade på hästarna i vanlig ordning. 




I söndags åkte vi till Knobesholmssjön med Emil, Frida och hundarna. Promenerade i någon timma, för att sedan låta hundarna bada i sjön samt avsluta med att träna apportering. När vi kom hem åt vi middag med pappa och någon timma senare kom Rebecca och hämtade upp mig för ett träningspass. Resten av kvällen spelade jag och Sebastian tv-spel, för att sedan somna som två törnrosor.

KLART SLUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar