lördag 27 december 2014

22-årsdagen






Den tjugofemte december var det min tur att bli firad. December känns alltid oändligt lång då det är en enda stor släktträff. Alla fyller år, alla ska fira jul och alla måste träffas. Jag älskar det och hade kunnat leva i december alltid. På min dag bestämde jag mig för att bjuda in den lilla släkten jag har, men innan dem trillade in i pappas minimala hall hann jag förbereda inför kvällen i form av att handla och preppa maten. Tittade även på en av Harry Potter-filmerna tillsammans med baby och fixade till mig innan det var dags att fira! Det blev en skön och mysig kväll med prat, fina människor, presenter, god mat + magisk efterrätt.
 
När släkten och mamma + familj åkt hem fortsatte kvällen på gråstensvägen med spel till tre på morgonen med bror + flickvän + sebastian. Hade inte kunnat tänka mig en bättre 22-årsdag. Tack för det, alla inblandade <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar