måndag 7 maj 2012

en topp tio-lista

Topp tio onödiga fakta om mig:
1. Att köra bil är som terapi för mig.
2. Känner inte någon mer envis person än mig själv. 
3. Älskar film. Helst av allt ska det vara en dokumentär eller psykologisk thriller. 
4. Jag kan sitta framför tv:n en hel dag och endast kolla på Animal Planet. Är helt fascinerad av djur och natur i allmänhet. 
5. Kan vara riktig girig och lömsk i mina tankar. Jag ska ha mest, helst allt. Och kommer alltid på någon plan för hur jag ska få det jag vill ha, utan att min girighet märks. 
6. Är väldigt långsökt i mina tankebanor. Den som frågar "hur kom du att tänka på det?" har en lång förklaring framför sig. Inte någon sammanhängande sådan.
7. Om någon får sista ordet i ett gräl, kan jag gå och grunna på en comeback i flera timmar och tillslut handlar det inte längre om vad som är rätt eller fel, bara att jag har rätt.
8. Jag är väldigt bra på att få andra att känna sig dumma och fel, när jag vill att dem ska känna så.
9. Folk i min närhet säger att min skadeglädje är skadlig i sig. 
10. Att gå en runda kl. 02.00 på natten med min bror och sjunga så det ekar mellan husen, kan vara något av det bästa jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar